maandag 18 februari 2013

Rotterdamse shopping

Afgelopen zondag was ik winkelen met de hele famillie in Rotterdam en ik heb een hoop geshopt bij The Sting en een random winkeltje ! 
Hier een paar foto's van de kleren die ik heb gekocht :
 



         dit is een broek van The Sting en hij heeft 2 ritsen onder de zakken en hij is zalmroze  , hij kostte  30 euro in de sale 



Ik zocht al heel lang een los shirtje met een mustache erop , dus ik ben er heel erg blij mee , dit t-shirt heb ik gekocht bij een random winkeltje voor  18,95



dit shirtje heb ik ook gekocht bij The Sting maar de prijs weet ik niet meer .


Dit spijker jasje heb ik gekocht bij de WE , hier weet ik helaas de prijs ook niet van 



                                                    Ook dit shirtje heb ik gekocht bij The Sting voor maar 5 euro 


                                                     Dit shirtje is ook van The Sting en ook maar voor 5 euro 

1 opmerking:

  1. wat een leuke dingen heb je gekocht! Mooi!

    Liefs,
    Marlies
    (www.goldenmirrorsandpinkbows.be)

    BeantwoordenVerwijderen